top of page
  • Kinwood 健和醫療

想有覺好瞓?臨瞓前避免以下四種食物


返工咁辛苦,緊係要食餐好黎慰勞自己。但原來以下呢幾樣食物,隨時會令你無覺好瞓。跟據外國網站《OBSERVER》一篇有關四種食物影響睡眠質素嘅文章,作者Dr. Josh Axe就指出酒精、高糖份食物、辛辣食物同埋油膩食物都會令睡眠質素下降。

  1. 酒精 好多人臨瞓前都有飲酒嘅習慣,希望好瞓啲。但原來同事實相反,研究顯示酒精會破壞速動眼期睡眠(REM),變得易嬲同心神不定。同時酒精亦會影響呼吸,加劇睡眠窒息症嘅問題。

  2. 高糖份食物 甜品向來都係好多人嘅好朋友,但係高糖份食物唔單止會令血糖升高,原來褪黑激素(melatonin)都會減少釋放,影響生理時鐘。

  3. 辛辣食物 相信大家身邊總有個無辣不歡嘅朋友吧!咁你就要提提佢避免喺臨瞓前食喇。因為辛辣食物容易導致消化不良,加上辣椒素(capsaicin)會令體溫上升,自然瞓得無咁好。

  4. 油膩食物 薯條、Pizza等等嘅煎炸食物一向令人難以抗拒,就算明知會增加心血管疾病嘅風險,都唔會減少對佢地嘅喜愛。但如果你成日都瞓得唔好,就要忍口喇!根據研究發現,含有飽和脂肪酸嘅食品與修復性睡眠嘅減少有直接關係,半夜更容易驚醒。

如果大家想瞓得好,最好喺瞓覺前幾個鐘避免食以上嘅食物喇!


​重點文章
最近文章
熱門標籤
bottom of page